sessilicious

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Här händer det grejjor

Av Sofia - 12 juni 2012 19:38

Det händer så mycket så jag inte ens hinner med att blogga. Upp och ner och fram och tillbaka. Jag har börjat leva igen. Höll på att bli knäckt av senaste anmälan mot mig då jag nu inser vem som lagt in en anmälan men skit ska skit ha och varför gräva ner sig när man kan hämnas istället? 


Vi målar hallen grön, planerar vårt liv tillsammans och jag kör hårdträning som vanligt. En mil om dagen. Stark kropp ger starkt psyke. Har ett kaos hemma av allt målande, flyttande MEN, det blir bra när det blir klart. 


Helgen spenderades i ett regnigt och orosdrabbat Forshaga så var skönt att komma hem, för en gångs skull. Saknar mitt minibus så hjärtat värker. Åkte på ett gallstensanfall och avvaktar vad som nu ska ske. Kontaktat terapihjälp och inväntar svar. Nu ska jag bli HEL! Planerar att börja göra naglar och cupcakes att göra vid sidan om och sälja. Ingen blir ju rik på socialbidrag. Så, vill ni ha cupcakes kan ni ju säga till. Ska dra igång musiken med Tommy igen så snart kommer ni höra nytt från skräp.


Idag har jag iallafall tagit en mysfika med Sandra och Elin. Vi pratade Bigbrother, porr och bebisar. Rekommenderar varm söta grodan. Mysigt, billigt och GOTT! Annars präglas mitt liv av ett enda rörigt fotbollstittande och jag är så trött på Zhlaaatan och hans problematik med att säga BRA, det heter inte BLA! 


Well, för mycket att göra, för lite tid. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 17 augusti 2012 20:35

Hejdå bloggen, vi ses kanske i framtiden om jag inte blir kändis. Just nu är du inte rätt för mig och jag tacka alla läsare som följt mig :) puss ...

Av Sofia - 15 augusti 2012 19:37


Efter dagis tog vi ett paket plättar och sylt och gick ner till Karmen. Nova älskar att vara där och leka i vattnet och cykla. Mycket barn och liv och så kom Elin med glass och dricka och så blev det mys av allting. Lite senare kom Neven och Josef oc...

Av Sofia - 12 augusti 2012 20:12

Häromnatten när vi skulle åka buss så skulle vi beställa smsbiljett. Den telefon vi skulle beställa ifrån hade problem med simkortet och ville ta lite tid på sig att starta så när bussen kom fick vi lite panik. Vi bad busschauffören om att få åka med...

Av Sofia - 12 augusti 2012 20:05

I fredags blev jag hela 25 år och tacka fan för att jag fick åldersnojja direkt. Känns som jag ligger efter i livet. Så mycket jag skulle vela ha haft gjort för längesen men antar att det inte är för sent för att kämpa vidare. Snart är det iallafall ...

Av Sofia - 3 augusti 2012 10:37

Ska sammanfatta vår Kroatienresa och bjuda på många bilder :) Mycket nöje!  Måndag Vi gick upp mitt i natten för att åka till Norge där flyget skulle gå runt halv åtta på morgonen. Flyget som skulle ta oss till underbara Kroatien. Lagom nervös...

Ovido - Quiz & Flashcards