sessilicious

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Underbara <3

Av Sofia - 6 juni 2012 19:28

Igår/idag har jag fått många värmande sms. Utan att nämna några som helst namn eller avslöja någon så ska jag här skriva ut dem som ett bevis på vilka underbara människor vi är.


"Du är en go mamma sofia! det ska du alltid veta! och det vet jag för det har jag sett! om du vill kan du allitd ge mitt nr till soc eller vad de nu må vara som ifrågasätter det!!! glöm inte det.. du är bra. KRAM! Ett tilläg! jag har ingen anledlinga att "bara säga" så här. jag tycker det verkligen.. och du måste veta det!"


"Snälla lilla du, skulle aldrig prata illa om er. Lovar! Jag har inget intresse av att prata illa om mina vänner och jag ser er båda som vänner. Kram!"


"Jag är på din sida och jag vet att du älskar honom."


"Älskade lilla vän/vänner. Jag har aldrig pratat illa eller skit om er för jag avgudar er som mina vänner. Tycker inte att du är en dålig förälder utav det lilla jag har sett. Och knark? Nej, det har jag aldrig sett er ta någon gång. Jag älskar och sknar er"


"Läser din blogg och fb emellanåt. Ni tre har det bra tillsammans. Finns folk som inte gör annat än att sprida rykten för att dra ner andra i skiten. Men kämpa på Sofia, du verkar vara en kanon mamma." 


För att inte tala om allt stöd jag fått från Nevs mamma, min fabror med familj, min faster och andra vänner, mamma...jag älskar er! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 17 augusti 2012 20:35

Hejdå bloggen, vi ses kanske i framtiden om jag inte blir kändis. Just nu är du inte rätt för mig och jag tacka alla läsare som följt mig :) puss ...

Av Sofia - 15 augusti 2012 19:37


Efter dagis tog vi ett paket plättar och sylt och gick ner till Karmen. Nova älskar att vara där och leka i vattnet och cykla. Mycket barn och liv och så kom Elin med glass och dricka och så blev det mys av allting. Lite senare kom Neven och Josef oc...

Av Sofia - 12 augusti 2012 20:12

Häromnatten när vi skulle åka buss så skulle vi beställa smsbiljett. Den telefon vi skulle beställa ifrån hade problem med simkortet och ville ta lite tid på sig att starta så när bussen kom fick vi lite panik. Vi bad busschauffören om att få åka med...

Av Sofia - 12 augusti 2012 20:05

I fredags blev jag hela 25 år och tacka fan för att jag fick åldersnojja direkt. Känns som jag ligger efter i livet. Så mycket jag skulle vela ha haft gjort för längesen men antar att det inte är för sent för att kämpa vidare. Snart är det iallafall ...

Av Sofia - 3 augusti 2012 10:37

Ska sammanfatta vår Kroatienresa och bjuda på många bilder :) Mycket nöje!  Måndag Vi gick upp mitt i natten för att åka till Norge där flyget skulle gå runt halv åtta på morgonen. Flyget som skulle ta oss till underbara Kroatien. Lagom nervös...

Ovido - Quiz & Flashcards