sessilicious

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Nämen

Av Sofia - 27 maj 2012 18:21

Hej du Mr P. Vill du ha något extra spännande att berätta för farmor så kan du ju säga att jag ska flytta till hus, är gravid med tvillingar och ska köpa häst.   


Tillbringat hela underbara helgen i Forshaga med Nevvie och hans mamma samt minibus. Fredagen spenderades dock med min underbara farbror med familj. Det blev Tacos, öl, vin och en massa skvaller men framförallt blev det en massa skratt, underbar gemenskap och känslan av att ha hittat hem igen. Tack för att ni finns. 


Gårdagen spenderades med att sola och grilla. Jag vågade mig på att göra egen potatissallad. En med dill och en med purjo och fifan så gott det blev. Riktigt lyckad är jag! Så efter att jag fått vara grillmaster så avnjöts denna underbara måltid med lite öl. Var vaken fram till småtimmarna med Nevs kvällssällskap vilket resulterade i mer bil än ligga och jag gav väl upp runt 03 men så går det när killar och bilar förs samman. Sucky sucky !


Ja jävlar vad vi dricker. Full varenda dag, full av lycka!   


Idag har det varit målning av tak som gäller. Bus för minibus och solning för min del. Hade glömt hur kul det är att hålla på med hemmet och nu vill jag ha hus. Vem vet, den som väntar på något gott ;) planerar planerar. Sen vart det iväg för att köpa en blomma till Victor och hälsa på honom. Lika tungt varje gång men idag kändes det som en lättnad då Nova stod bredvid och blåste såpbubblor. Magiskt. 


Men nu börjar helgen lida mot sitt slut, vi ska tillbaka till Karlstad för att duscha (varmvattenberedaren är trasig här :P) och imorgon blir det träning på förmiddagen och efter det ska jag suprisa mitt hjärta med en mysig stund i Forshaga då vi imorgon stått ut med varandra i 8 månader   Hoppas på en lyckad dag. Håller vädret i sig gömmer jag mig nog i Forshaga ett tag till men du hittar mig säkert här också om du slår i rätt register. 


Puss och godnatt!  

 
 
Ingen bild

Jennie

27 maj 2012 19:12

Gumman... Ett stort grattis då:))) Tack själva för den mysiga fredags kvällen vi fick ihop, snart dax igen, längtar redan efter vårt lilla penntroll!!! Åh va gulligt av er att hälsa på Victor, värmer mitt mamma hjärta. Ta hand om er alla tre nu så hörs och ses vi snart igen. Ska nog in till stan till veckan så ni kanske bjuder familjen på en java? Kramis!!!!

Sofia

28 maj 2012 11:08

Tack tack :) låter ganska litet i jämförelse med er men det är en början iallafall :) Klart vi måste ses snart igen,Nova påminner mig ungefär var 5e minut om att hon tappade sminket. Haha! Klart vi hälsar på Victor. Svårt för Nova att förstå men för mig känns det fint att kunna gå dit och alltid ha honom med i minnet. Vi kommer garanterat vara hemma då det ska bli regn, så självklart är ni välkomna. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 17 augusti 2012 20:35

Hejdå bloggen, vi ses kanske i framtiden om jag inte blir kändis. Just nu är du inte rätt för mig och jag tacka alla läsare som följt mig :) puss ...

Av Sofia - 15 augusti 2012 19:37


Efter dagis tog vi ett paket plättar och sylt och gick ner till Karmen. Nova älskar att vara där och leka i vattnet och cykla. Mycket barn och liv och så kom Elin med glass och dricka och så blev det mys av allting. Lite senare kom Neven och Josef oc...

Av Sofia - 12 augusti 2012 20:12

Häromnatten när vi skulle åka buss så skulle vi beställa smsbiljett. Den telefon vi skulle beställa ifrån hade problem med simkortet och ville ta lite tid på sig att starta så när bussen kom fick vi lite panik. Vi bad busschauffören om att få åka med...

Av Sofia - 12 augusti 2012 20:05

I fredags blev jag hela 25 år och tacka fan för att jag fick åldersnojja direkt. Känns som jag ligger efter i livet. Så mycket jag skulle vela ha haft gjort för längesen men antar att det inte är för sent för att kämpa vidare. Snart är det iallafall ...

Av Sofia - 3 augusti 2012 10:37

Ska sammanfatta vår Kroatienresa och bjuda på många bilder :) Mycket nöje!  Måndag Vi gick upp mitt i natten för att åka till Norge där flyget skulle gå runt halv åtta på morgonen. Flyget som skulle ta oss till underbara Kroatien. Lagom nervös...

Ovido - Quiz & Flashcards