sessilicious

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Jag hinner lixom inte med

Av Sofia - 22 maj 2012 09:53

Ena stunden händer ingenting. I nästa stund hinner allt på samma gång. Ganska så charmigt det där.Kan ju vara tacksam över att sommarvärmen har hittat hit. Lovley! Är mitt uppe i ett jäkla renoveringsprojekt av lägenheten. Så, vi har hämtat färgprover på grön färg till hallen, jag har lagt ut den jäääkla bokhyllan på blocket och hoppas. Väntar på att nya soffan kan hämtas och att vi kan hämta hyllan från Sofie. Försöker hinna med mina älskade växter också!


Nu på morgonen har jag suttit med papper/myndighetskontakter osv osv. skrivit ut ett brev som ska postas och snart är det dags att hålla i hatten har jag hört. Längtar lite till släktträffen i Juni, har bokat in Nova, mig och Nev på en löprunda för välgörenhet på skutberget och fortsätter gå ner i vikt som jag ska. Så jävla bäst. 


Var en hård vecka med ganska mycket alkohol. Så kan det gå när man har mycket att fira. Mår nåt så djävulskt bra av detta väder, tiden på året, att vara sysselsatt.


Har sökt 15 jobb idag på morgonen och håller tummarna. Vågar och testar mig fram trots att det finns olika krav. VAD? Jag kan alltid lära mig sen! 


Köpte en ny säng till Nova igår och är överlycklig över hur gott hon sover i den och hur glad hon blev. Nu ska hon få ett täcke och sängkläder och lådor för alla saker och kläder. Kommer bli så bra! 


Nej ni, magen kurrar och jag har ett vardagsrum att städa. Imorgon tar vi semester och åker med Mami till Mariebergsskogen för att åka minitåg och leka. 


Hoppas ni får en bra dag! Ska bjuda på mer sen, ikväll, om jag hinner och allt det där ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 17 augusti 2012 20:35

Hejdå bloggen, vi ses kanske i framtiden om jag inte blir kändis. Just nu är du inte rätt för mig och jag tacka alla läsare som följt mig :) puss ...

Av Sofia - 15 augusti 2012 19:37


Efter dagis tog vi ett paket plättar och sylt och gick ner till Karmen. Nova älskar att vara där och leka i vattnet och cykla. Mycket barn och liv och så kom Elin med glass och dricka och så blev det mys av allting. Lite senare kom Neven och Josef oc...

Av Sofia - 12 augusti 2012 20:12

Häromnatten när vi skulle åka buss så skulle vi beställa smsbiljett. Den telefon vi skulle beställa ifrån hade problem med simkortet och ville ta lite tid på sig att starta så när bussen kom fick vi lite panik. Vi bad busschauffören om att få åka med...

Av Sofia - 12 augusti 2012 20:05

I fredags blev jag hela 25 år och tacka fan för att jag fick åldersnojja direkt. Känns som jag ligger efter i livet. Så mycket jag skulle vela ha haft gjort för längesen men antar att det inte är för sent för att kämpa vidare. Snart är det iallafall ...

Av Sofia - 3 augusti 2012 10:37

Ska sammanfatta vår Kroatienresa och bjuda på många bilder :) Mycket nöje!  Måndag Vi gick upp mitt i natten för att åka till Norge där flyget skulle gå runt halv åtta på morgonen. Flyget som skulle ta oss till underbara Kroatien. Lagom nervös...

Ovido - Quiz & Flashcards